Notice: Undefined index: none in /home/slavikz44/web/iprednasky.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 4808

Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/iprednasky.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 146

Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/iprednasky.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153

Deprecated: strripos(): Non-string needles will be interpreted as strings in the future. Use an explicit chr() call to preserve the current behavior in /home/slavikz44/web/iprednasky.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153
Aplikovaná psychologie reklamy a marketingu v praxi | iPřednášky.cz

Marketing keyboard_arrow_right Reklama a PPC keyboard_arrow_rightAplikovaná psychologie reklamy a marketingu ..

Aplikovaná psychologie reklamy a marketingu v praxi

personaccess_time18.duben 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye283 shlédnutí

Chcete-li, aby váš marketing byl úspěšný, musí být postaven na vědeckých základech: tedy i na psychologických výzkumech a poznatcích.

V této přednášce vám představíme 10 psychologických technik a triků, které ovlivňují chování, jednání a smýšlení vašich potenciálních zákazníků.

Podívejte se na ověřené způsoby, které jsme měli možnost aplikovat při práci s našimi klienty během 17ti let působení naší strategické reklamní agentury. 10 psychologických technik:

► Kognitivní disonance

► Efekt pouhého vystavení

► Kognitivní zkreslení

►Touha vyhnout se bolesti

►Nedostatek

►Zarámování

►„Ostatní to dělají také”

► Touha po nebi

► Střední hodnota

► Altercasting

Záznam přednášky Efekty v psychologii reklamy ze Dne marketingových inovací, který proběhl 21. června 2017.

Prezentace z přednášky dostupná zde: https://goo.gl/2bmxBP

folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Jak být silný ve vyjednávání

personRedakceremove_red_eye367bookmarkNezařazené

Pokud vás zajímá jak být silným při vyjednávání můžete se podívat na přednášku Martina Konečného. Martin je přední českou autoritou v oblasti psychologie vyjednávání a situačního leadershipu. Dlouhodobě spolupracuje s top manažery, klíčovými zaměstnanci a talenty ..

Po tomhle nákupu už budete šťastní: 5 principů jak se dostat do hlav a peněženek všech těch nebožáků

personRedakceremove_red_eye476bookmarkReklama a PPC

Vítejte ve světě marketingu! V bájné zemi, kde si dáte žvýkačku a náhodní kolemjdoucí se s vámi chtějí líbat, slazená voda zajistí nekonečnou zábavu, kukuřičné lupínky milující rodinu, kráva je fialová, závist zelená, menstruace modrá a vaše partnerská hodnota, ..

Eshopista: Štefan Polgári (Dognet) – Jak využívat affiliate marketing

personRedakceremove_red_eye414bookmarkNetworking

Štefan Polgári v této case study hovořil o spolupráci s e-shopem 4home. Představil účastníkům Eshopisty základy affliate marketingu a jeho aktuální stav v Čechách a na Slovensku.

Nastartujte svůj business

personRedakceremove_red_eye205bookmarkMotivace

Začátek je ta nejdůležitější část práce. Platón. Malé batole když začíná objevovat svět, dívá se a pozoruje ty velké milující lidi kolem sebe a možná obdivuje jejich schopnost chodit. Ono ani pořádně neví, že tomu zajímavému a rychlému způsobu přemístění z ..

Lukáš Dadej - Jak na Facebooku reklamu

personRedakceremove_red_eye371bookmarkSociální sítě

Jak správně propagovat na Facebooku? Lukáše Dadej vám na videu vysvětlí jak využít Facebook, který je momentálně nejsilnějšín marketingovýn nástrojem, jaký kdy lidstvo mělo, na 100% pro svou propagaci. Vysvětlí základní principy fungování Facebook reklamy a jak důležité ..