Marketing keyboard_arrow_right Reklama a PPC keyboard_arrow_rightAplikovaná psychologie reklamy a marketingu ..
Aplikovaná psychologie reklamy a marketingu v praxi
Chcete-li, aby váš marketing byl úspěšný, musí být postaven na vědeckých základech: tedy i na psychologických výzkumech a poznatcích.
V této přednášce vám představíme 10 psychologických technik a triků, které ovlivňují chování, jednání a smýšlení vašich potenciálních zákazníků.
Podívejte se na ověřené způsoby, které jsme měli možnost aplikovat při práci s našimi klienty během 17ti let působení naší strategické reklamní agentury. 10 psychologických technik:
► Kognitivní disonance
► Efekt pouhého vystavení
► Kognitivní zkreslení
►Touha vyhnout se bolesti
►Nedostatek
►Zarámování
►„Ostatní to dělají také”
► Touha po nebi
► Střední hodnota
► Altercasting
Záznam přednášky Efekty v psychologii reklamy ze Dne marketingových inovací, který proběhl 21. června 2017.
Prezentace z přednášky dostupná zde: https://goo.gl/2bmxBP
0 komentářů
Vložit komentář
Nepublikujte SPAM!
Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.
Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.