Marketing keyboard_arrow_right Aplikovaná psychologie reklamy a marketingu v praxi

Aplikovaná psychologie reklamy a marketingu v praxi

personaccess_time18. april 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye93 shlédnutí

Chcete-li, aby váš marketing byl úspěšný, musí být postaven na vědeckých základech: tedy i na psychologických výzkumech a poznatcích.

V této přednášce vám představíme 10 psychologických technik a triků, které ovlivňují chování, jednání a smýšlení vašich potenciálních zákazníků.

Podívejte se na ověřené způsoby, které jsme měli možnost aplikovat při práci s našimi klienty během 17ti let působení naší strategické reklamní agentury. 10 psychologických technik:

► Kognitivní disonance

► Efekt pouhého vystavení

► Kognitivní zkreslení

►Touha vyhnout se bolesti

►Nedostatek

►Zarámování

►„Ostatní to dělají také”

► Touha po nebi

► Střední hodnota

► Altercasting

Záznam přednášky Efekty v psychologii reklamy ze Dne marketingových inovací, který proběhl 21. června 2017.

Prezentace z přednášky dostupná zde: https://goo.gl/2bmxBP

folder_openPřiřazené štítky

0 komentáře

    Vložit komentář

    info_outline

    Nepublikujte SPAM!

    Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.