Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/iprednasky.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 146

Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/iprednasky.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153

Deprecated: strripos(): Non-string needles will be interpreted as strings in the future. Use an explicit chr() call to preserve the current behavior in /home/slavikz44/web/iprednasky.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153
STRATEGIE | Webináře zdarma iPřednášky.cz

Výsledky vyhledávání v sekci Podnikání na dotaz strategie

Frustrující “honba za plánem” a jak se s ní vyrovnat

access_time18.duben 2019personRedakce

Neznám obchodníka, který by to neznal :) … rostoucí měsíční plán a nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to ale koukat jiným pohledem, aby nám to ve finále k výsledkům spíš pomáhalo, než nás to neustále frustrovalo?Je ještě naděje dělat prodej, obchod a byznys poctivě, dlouhodobě a se zákazníkem na prvním místě?Je soutěž dobrým způsobem k získávání nových kontaktů na zákazníky? A jakou nejdůležitější chybu při tom radši vynechat?To vše v padesátém, jubilejním díle #janicnechci ???? ????????Kdo je Jan Laibl?Obchodník tělem i duší. Jeho elán, energie a nadšení pro prodej jsou nakažlivé. Je spoluzakladatel společnosti http://www.osobniasistentka.cz a spolumajitel společnosti na outsourcing prodeje. Ve svých firmách vede přes 70 obchodníků. Externě realizuje workshopy, tvoří strategie a poskytuje konzultace s cílem zvýšit výsledky na obchodních jednáních. Najdete ho na http://www.janlaibl.cz

folder_openPřiřazené štítky

Nastartujte svůj business

access_time21.listopad 2019personRedakce

Začátek je ta nejdůležitější část práce. Platón.Malé batole když začíná objevovat svět, dívá se a pozoruje ty velké milující lidi kolem sebe a možná obdivuje jejich schopnost chodit. Ono ani pořádně neví, že tomu zajímavému a rychlému způsobu přemístění z jednoho místa na druhé se říká chůze. Ani si není jisto, jak přesně to ti velcí lidé dělají, ale moc touží rovněž se postavit na své nožičky a podívat se na svět z jiné perspektivy. Co se odehrává v té malé hlavičce, jak složité jsou ty kalkulace a plány, to se nikdy nedozvíme. Je to tajný plán, pečlivě promýšlený a odvážný. Ale u pouhého plánu to nezůstává. Batolátko potají nacvičuje a zkouší nové pohyby, přidržuje se gauče, padá a znovu se zvedá, ale aby si máma a táta ničeho nevšimli. Prozatím ne, ještě přijde ten správný čas ukázat v plné parádě svůj nový návyk, svoje umění chodit. Nakonec přijde ten Den a ono vykročí. Je to tanec, triumf a aplaus.Každý projekt, každý podnikatelský záměr je sen, kterého lze dosáhnout pečlivým plánováním a zkoumáním, kreativními nápady a systematickými kroky, analýzou a sledováním reakcí okolí, které se nechová vždy jako milující rodič, pohotovými reakcemi, odhodlanou prací a vírou v úspěch. Je to snaha udělat něco, co jsme ještě nikdy nedělali.Nejtěžší etapou je vykročit, udělat první krok, odhodlat se ke startu. Přitom jsou rozhodně důležitá také tradiční metodická doporučení a znalosti alespoň základů managementu a marketingu. Ovšem předpoklady pro dosažení úspěchu v podnikání, úspěšného nastartování nového projektu, anebo nového produktu leží hlouběji, někdy i pod pokličkou našeho rodinného tajemství, systému peněžních přesvědčení, skutečného vnitřního podvědomého naladění, které při všech metodicky správných krocích a dostatku startovacího kapitálu se mohou stát silnou překážkou nejen v dosažení očekávaných výsledků, ale i pro zahájení projektu vůbec. Jednou z významných překážek je například podvědomý strach z krachu, neúspěchu, ztráty."Úspěch je pouze z 5% strategie a z 95% realizace", řekl Percy Barnevik. Proč mnoho strategických plánů vypracovaných firmami zůstává nerealizováno? Důvodů může být několik, například: Účastníci procesu přistupují k tvorbě strategie příliš formálně. Výsledkem je suchý "dokument" hodně vzdálený od reálných potřeb podniku. Nebo se realizace strategie nehne z místa, protože neexistuje ani jeden cíl, který spojuje všechny lidi v podniku. Pracovní tým není schopen "procítit" strategii, která je mu předložena jako hotový fakt. Často s ní zcela nesouhlasí.Jakým by měl být strategický plán moderní dynamicky rostoucí společnosti? Musí být ambiciózní, ale přitom realistický. Ambiciózní strategii odlišuje to, že musí být orientována na dosažení kvalitativně nové úrovně rozvoje společnosti a vnímána personálem společnosti jako náročná ale realizovatelná, jako zajímavá výzva. Ambiciózní strategie vyjadřuje to, co chce anebo o čem sní iniciátor strategie (majitel, ředitel, řídicí tým). Ambiciózní strategie vzniká tehdy, kdy se najde někdo, kdo chce realizovat ambiciózní nápad. To znamená -  nová strategie vyžaduje lídra - člověka, schopného vést tým. Ten by měl být schopen "zapálit oheň" v očích svých spolupracovníků a stmelit je pro realizaci společného cíle, a zároveň zachovat dynamiku rozvoje firmy, ale neztratit kontrolu nad řízením.

folder_openPřiřazené štítky